Dyst 2

I Dyst 2 skal du løse en række mindre programmeringsopgaver, der dog kræver en del tankearbejde. Du har præcis 7 døgn fra du starter til at løse 3-5 opgaver. Du løser en opgave ved at kode et program i C, C++, Pascal, Java eller Python. Når du mener du har løst opgaven kan du uploade den til vores bedømmelse system, som tester dit program på en masse forskellige test data. Du vil herefter få feedback på hvordan din løsning har klaret sig i testene. Hvis en løsning er helt korrekt og hurtig nok får den mellem 60-100 point afhængigt af opgaven. Ellers kan du se, at en række tests er fejlet - typisk fordi programmet giver et forkert svar, er for langsomt eller der opstår en fejl under kørslen. Du kan kun se testdataene på en begrænset del af testene, har du brug for testdata til at fejlfinde i dit program skal du selv lave det.

Vi har nedenfor listet en række tips til Dyst 2:

Hvornår?

Dyst 2 åbner 26. december 2019 kl. 12:00 og afsluttes 19. januar 2020 kl. 23.59.

Regler

Du kan læse reglerne for deltagelse her.

Deltag

Du finder opgaverne her på CodeJudge.

Træning

Du kan finde tidligere opgaver fra Dyst 2 og forsøge at løse dem her.